رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اگه نباشی پیشم من پوچ و هیچم

(Fariman - Tak Ahang (Daram Mimiram 


چی بگم وقتی رگم خالیه
وقتی خونم رو زمین جاریه
وقتی میفهمم آخرش اینه
 که با هم بودن چه بی معنیه
یه صدای عجیبی توی سرم
آدمای غریبه دور و برم
تو بین این آدما نیستی ، نه
که از این خواب کثیف می پرم
نمیدونم چی شد که تو هم یه هویی رفتی
 من و تنها گذاشتی با کلی سختی
اگه نباشی پیشم
 من پوچ و هیچم
نمی خوای بدونی چه حس و حالی دارم
 بد نیس بیای گوش کنی به این تک آهنگ
منو میبینی یا نه ؟ دارم می میرم
منو میبینی یا نه ؟ دارم می میرم
 
I feel it was like yesterday

You told me that you've lost your way

You told me by your broken laugh

You said to me the end is near

I held your hand then killed your feel

But now ا'm alone with all my heart

 

نمی دونم چی شد که تو هم یهویی رفتی

منو تنها گذاشتی با کلی سختی

اگه نباشی پیشم من پوچ و هیچم

اگه می خوای بدونی چه حس و حالی دارم

بد نیست بیای گوش کنی به این تک آهنگ

منو می بینی یا نه ؟ دارم می میرم

منو می بینی یا نه ؟ دارم می میرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد