رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

وزن ایده آل خود را بیابید!(پزشک آنلاین)

۲نکته در مورد تست زیر:

۱- این تست به صورت “فلش” طراحی شده،اگر قادر به مشاهده نیستید قطعا نیاز به نصب “فلش پلیر ” برای مرورگر خود دارید.

۲- قد و وزنتان را در مکان های مشخص شده وارد میکنید، وزن ایده التان نمایش داده میشود ، اما شاخصی که مشخص شده میزان چاقی و یا لاغری شماست ، به طور مثال شاخص روی ۲۵ باشد یعنی شما وزن کاملا متناسبی با قدتان دارید .

ادامه مطلب ...

طالع بینی رمل (Horoscopes Raml)

www.ROXANA.BLOGSKY.com

 چشمها را رو بسته چند نفس عمیق بکشید با حضور ذهن سوره حمد  را بخوانید حال آنچه را که مایلید قصد و نیت کنید آنگاه برای گرفتن فال کلیک کنید

ادامه مطلب ...

فال مد

 

همانطور که هر کدام از علامت های خورشیدی، خصوصیت های اخلاقی، اهداف و نیازهای منحصربه فردی دارند، گرایش آنها نسبت به مُد و طریقه لباس پوشیدن نیز کاملاً خاص و متفاوت است. متولدین ماه های مختلف سلایق و علایق خاصی در انتخاب لباس دارند که نشاندهنده شخصیت و مَنش آنهاست. در فال این هفته میخواهیم شما را با سبک لباس پوشیدن و گرایش متولدین ماه های مختلف نسبت به مُد آشنا کنیم.


ادامه مطلب ...

فال به وسیله ی بستنی{طعم بستنی و ویژگی های شخصیتی شما}

 

چه طعمی از بستنی را دوست دارید؟
جالب است بدانید که ارتباط مستقیمی بین ویژگی های شخصیتی شما و طعم بستنی دلخواهتان وجود دارد. این تست خودشناسی برپایه تحقیقات یک شرکت آمریکایی تولید کننده بستنی به نام “ادیس گراند” شکل گرفته است. پس از مدتی تیم محققان به سرپرستی دکتر آلن هیرش رئیس بخش عصب شناسی موسسه تحقیقات بویایی، چشایی شیکاگو موفق شدند به ارتباط بین شخصیت افراد و طعم بستنی مورد علاقه آنها پی ببرند.

ادامه مطلب ...