رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

فقط با تو عشقم

دست من تویه دستاتو سهم منه همه دنیاتو جونه منی می مونم با تو هر شب تو خوابمی رویاتو بگو به خوده من حرفاتو میدونی نمیگیرم جاتو فقط با تو عشقم میتونم آروم شم بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم رو هر کی به جز تو چشمامو میبندم تو رو میبینم تو آیندم , تو رو میبینم تو آیندم وقتی که پیشمی خوشحالم عشق با تو اومده دنبالم چه ساله خوبیه امسالم عشقه تو رو تا دلم فهمید زندگی واسه ی من خندید خوشبختی بارون شد و بارید فقط با تو عشقم میتونم آروم شم بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم رو هر کی به جز تو چشمامو میبندم تو رو میبینم تو آیندم , تو رو میبینم تو آیندم فقط با تو عشقم میتونم آروم شم بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم رو هر کی به جز تو چشمامو میبندم تو رو میبینم تو آیندم , تو رو میبینم تو آیندم