رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

یکی مثل من ...

ها ها ها ها

یکی تظاهر میکنه عاشقه

یکی ادعا

میگه احساس من به تو نداره انتها

یکی رد میشه و میره یکی دیگه جاش رو میگیره

ولی با گذشته درگیره

عععع

یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من

دنباله اعتماده تو حرفات یکی مثل من واسه تو خوبه

یکی مثل من واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

پشیمونم بد

هی هی هی اوه اوه اوه

هی هی

من بی ادعا من بی پناه

اومدم تو دنیات هر کجا اشتباه کردیم موندم به پات

مثل تمومه ادما تو هم بودی ادعا تو هم کردی اشتباه

مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من دنبال اعتماده تو حرفات

یکی مثل من واسه تو خوبه

یکی مثل من واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من دنبال اعتماد تو حرفات

یکی مثل من واسه تو خوبه واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

پشیمونم بد

ها ها ها ها

یکی تظاهر میکنه عاشقه

یکی ادعا

میگه احساس من به تو نداره انتها

یکی رد میشه و میره یکی دیگه جاش رو میگیره

ولی با گذشته درگیره

عععع

یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من

دنباله اعتماده تو حرفات یکی مثل من واسه تو خوبه

یکی مثل من واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

پشیمونم بد

هی هی هی اوه اوه اوه

هی هی

من بی ادعا من بی پناه

اومدم تو دنیات هر کجا اشتباه کردیم موندم به پات

مثل تمومه ادما تو هم بودی ادعا تو هم کردی اشتباه

مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من دنبال اعتماده تو حرفات

یکی مثل من واسه تو خوبه

یکی مثل من واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشمات

یکی مثل من دنبال اعتماد تو حرفات

یکی مثل من واسه تو خوبه واسه خودم بد

شاید دنیا رو با تو عوض کرد

پشیمونم بد