رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

روزهای خوبم

 

Description:

(Amir Acid - Roozhaye Khoobam (Ft.Alita

روزهای خوبم برگرد
دیگه نمیشه سر کرد

زیر سنگهارو گشتم
صد تا قفل شکستم
به دنبال تو
با دلی بی تاب چشم هایی بی خواب
حتی دیگه ندیدمت توخواب
هر وقت اسم تو بیاد دلم می لرزه
این احساس به یه دنیا می ارزه
بدون امیر آدم خیال بافی نیست
این دنیا کوچیکهُ واسش کافی نیست
میخوام با تو باشم
صبح ها با تو پاشم
با اونکه هنوز عاشق نگاهشم

روزهای خوبم برگرد
دیگه نمیشه سر کرد
دل از آرزوهام کندم
با خاطراتم زندم
روزهای خوبم برگرد
دیگه نمیشه سر کرد
دل از آرزوهام کندم
با خاطراتم زندم
یادته ؟
یادت نیست بزار یادت بیارم
تو بودی میگفتی شبها به یادت بیدارم
یه روز میگفتی بدون علی تا نمیتونی
تو میگی از تو بریدم من ولی نمیدونی
فیلتر سیگارم شبها شده هوویِ لبهات
که می چسبه به لبمُ گم میشم تو این شبها
تو این شبهایی که معلوم نیست تو با کی کجایی
و همین تویی که میگفتی نرم بی تو جایی
می دونی روزو شبهام خارج شدن از کنترل
کار و باره زندگیم اینه که از صبح تورو
تو ذهنم میارم
اون شبی که من داد زدم هنوز دوستت دارم
گفتی بس کن برو

من به نبودنت عادت کردم
عادت کردمو نمیشه که برگردم
اگه دیروز یه جایی منو تو از هم بریدیم
شاید فردا یه جایی دوباره به هم رسیدیم

روزهای خوبم برگرد
دیگه نمیشه سر کرد
دل از آرزوهام کندم
با خاطراتم زندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد