رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

شعر متن آهنگ لحظه ها از مازیار فلاحی تقدیم به تو...

مثه قایقی خسته تو دریا ... مثه دیدن تو تویه رویا

مثه تیک تیکه خسته ی ساعت ... مثه قصه تلخ صداقت

مثه شب مثه گل تویه گلدون ... مثه تصویر ماه تویه بارون

مثه گریه ی تلخ دیوونه ... دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثه لحظه ی بارونو پاییز ... مثه چشمای خسته ی لبریز

مثه اشکای ریخته رو گونه ... دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثه بارونو ابر بهاره ... مثه لحظه ی خواب ستاره تورو دوس دارم

مثه خاطره های پریده ... دو نگاه به هم نرسیده

مثه شاعرو عشق و رفاقت ... مثه حس غریب نجابت

مثه پرسه و گریه و خوندن ... همه خاطره هاتو سوزوندن

مثه اشکای خواب شبونه ... دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثه لحظه ی بارونو پاییز ... مثه چشمای خسته ی لبریز

مثه اشکای ریخته رو گونه ... دیگه چیزی ازم نمی مونه

مثه بارونو ابر بهاره ... مثه لحظه ی خواب ستاره تورو دوس دارم

تورو دوست دارم لبالب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد