رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس عاشقانه جدید برای شما

چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو ، چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو

اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو ، دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو


* * * * * * * * * * * * * * * * *


حــــــرف تــــــو که میشــــــود

مــــــن

چقــــــدر ناشیانه,

ادعــــــای بی تفاوتــــــی میکــــــنم!


* * * * * * * * * * * * * * * * *

راستش را بگو در زندگی قبلیت

یک لیوان شیر نسکافه ی داغ نبودی؟

تلخ  شیرین گرم و خواستنی

و به شدت آرام بخش....


* * * * * * * * * * * * * * * * *


دوری پایان عشق نیست لطیف ترین غم دنیاست!

ازم دوری ولی در قلبمی  
 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   


چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد

چــه شیــــــرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

" کجایـی" .....؟


*  * * * * * * * * * * * * * * * *
من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشق تو از آب در می آیم !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *
همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


بی انتها ترین جاده دنیا،جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است.آهای تو که آخر جاده ای سلام! 

 

*  * * * * * * * * * * * * * * * *
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اینجا آسمان صاف تا قسمتی رومانتیک، همراه با غبار دوستی است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

و احتمال ریزش بوسه دور از انتظار نیست !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی

جای خالی آدم ها بزرگتر می شود!!  

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟

مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم / تو مال من و من در قلب تو هستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم  
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم


یکبار هم تو گامی بدین سو بردار


نترس


جریمه اش با من !
 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق

بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
  اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من
رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت
دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


سرم را شاید بتوانند گرم کنند دیگران اما وقتی تو نیستی
هیچ کس نیست دلم را گرم کند 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
  قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم

یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
  / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام 


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خداحافظی میکنیم


چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن


 عجب رسمی ست رسم آدمیزاد / که دور افتاده را کم میکنند یاد
که دور افتاده حکم مرده دارد / که خاک مرده را کی میبرد باد

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد