رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس عاشقانه جدید

طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم ! آسمان دلم را منتظر مگذار


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


نفست باران است

دل من تشنه ی باریدن ابر  , دل بی چتر مرا مهمان کن !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * 

 درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! مثل ارامش بعداز یک غم،مثل پیداشدن یک

 لبخند،مثل بوی نم بعداز باران، درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! من به ان محتاجم!


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند

هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست


 * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 گهگاهی سفری کن به حوالی دلت
شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
هه ! مرا چه به فلسفه ؟؟؟
من هنوز در منطق چشمانت مانده ام !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 


اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 
در این روزهای زمستان یک استکان چای داغ مهمان منی.

کنار پنجره بخار گرفته دلت وقتی تنهایی،نوش جان کن.

چای رفاقت من، همیشه تازه دم است.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد !
حتی با گزینه مناسب !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد