رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

خیلی وقت است ، آمدم تا بمانـــــــم با تو...

آمدم تا عاشقانه در کنار تو بمانم تا برای تو بمیرم

مهربانم من آمدم تا آنکه باشم تکیه گاه خستگی هات

ای گل نیلوفر من تا سحرگاهان بپیچد عطر گرم بازوانت در حریم بستر من

مهربانم در دو چشم من نگاه کن تو منو از من جدا کن با محبت آشنا کن

نازنینم ، تو منو از نو بنا کن

بر دو چشمان تو سوگند در تمام ملک هستی

اولین عشقم تو بودی آخرین عشقم تو هستی

سر زده هم چون ستاره در شب تنهایی من

همچو باران بهاری تن کشیدی روزگاری

در حریم شوره زاری شیرین ترین افسانه ها پر شد زما در خانه ها

قصه های عاشقانه می ماند از ما این ترانه بر روی لبها جاودانه

در قحطی عشق و وفا از عشق ما باشد نشانه بعد ما در این زمانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد