رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

رکسانا عزیزم تولدت مبارک

 

 رکسانا عزیزم تولدت مبارک
  Happy BirthdaRoxan

12/05/1390

 

aguest 2011 3   

 سلام رکسانا 

با اینکه این روزها خیلی ناراحت رنجانده هستم...و دنیا برایم سیاه شده...

ولی امروز سالروز تولد توست و ناراحتی ها و... رو از خودم کشیدم بیرون چون تولد توست.

تا موقع مرگم همچین روز مهمی رو از یاد نمی برم و به همین مناسبت یک جشن کوچلو در این وب برایت گرفتم تا احساس تنهایی نکنم جایت رو خالی کردم تا احساس بدی نداشته باشم...، هدیه هایی که برای روزه تولدت گرفتم رو همش رو می دونی چی هست!؟ چون همه رو زودتر از زیر زبونم کشیدی بیرون به جز یکیشو که بهت نگفته بودم، چیزه ناقابلی هست می دونم ارزش تو و لیاقت تو بیشتر از اینها هست اما از صمیم  قلبم گرفتم برایت و می دونم هر وقت بگیریش ازم بازش کنی وببینیش100% خوشت می یاد ،

خدا کونه کسی این هدیه رو در روز تولدت بهت نداده باشه.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

مراقب خودت باش ، دوستت دارم ، تولدت مبارک  

 

 

 

     
 

You were crying when u were born

while evrybody was laughing there

As u live 2 blow a thousand candles,

live ur life humbly so that

u would b the one laughing when u die

and everybody else would be crying.

Happy Birthday

:: 

| 

وقتی به دنیا اومدی تو گریه می کردی در حالی که همه کسانی که اونجا بودند می خندیدند و برای شروع شدن زندگیت هزاران شمع روشن کردند ،
بنابراین در زندگی با تواضع و فروتنی زندگی کن تا هنگام مرگت بخندی در حالی که مردم دیگه گریه می کنند.
تولدت مبارک 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد