رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس شب قدر و شهادت امام علی(ع) (سری جدید)

شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر . . .

التماس دعا

.

.

.

ای همه افلاکیان فرمان برت / ای دو صد خورشید عبد قنبرت

ای تو لبیک دعای مصطفی / یا امیرالمؤمنین یا مرتضی . . .

در این شبها از شما التماس دعا دارم

.

.

.

در بیت خدا شیر خدا را کشتند / داماد نبی امام ما را کشتند

یارب چه گنه داشت که در وقت سحر / آیینه روشن دعا را کشتند

.

.

.

بنال ای دل ،دل عالم غمین است / شب قتل امیر المومنین است

پیمبر میزند بر سینه گویا / در این غم نوحه خوان روح الامین است . . .

.

.

.

ای خدا ای فاتح هر مشکلم / وی همه آرامش جان و دلم

بشنو از دل راز یک بی آبرو / ده مجال گفتگویم ، گفتگو

در شب احیا به تو رو کرده ‏ام / خویش را با توبه همسو کرده ‏ام . . .

.

.

.

هر که گیرد آینه در پیش رو / کرده‏ های خویش بیند مو به مو

خویش را بیند که خود با خود چه کرد / تا بداند سخت باید توبه کرد . . .

التماس دعا

.

.

.

اگر سربشکند جا دارد امشب / ندانم سر چه سودا دارد امشب

غریب یثرب و مظلوم کوفه / هوای کوی زهرا دارد امشب . . .

.

.

.

طبیبا کودکان چشم انتظارند / بجز بابای ما بابا ندارد

تکلم کن ز بیمارت سخن گوی / ولی آهسته در گوش حسن گوی . . .

.

.

.

پیامبر(ص):

«‌هر کس شب قدر را بیدار بماند گناهانش آمرزیده می­شود

حتی اگر تعداد آنها به تعداد ستارگان آسمان و به سنگینی کوه‌ها باشد…»

.

.

.

پیامبر اکرم(ص):‌

«هر کس شب قدر را احیا بدارد تا سال بعدی عذاب از او برداشته می­شود»

.

.

.

پیامبر اکرم(ص):

«‌هرکس شب قدر را با ‌ایمان و محاسبه بیدار ماند

تمام گناهان گذشته و آینده­اش بخشیده می­شود»

.

.

.

امام صادق(ع):‌«قلب ماه رمضان شب قدر است»

.

.

.

امام صادق(ع):

«حضرت درباره شب قدر فرمود:‌شب فاطمه است و قدر خداوند است

پس هر کس حق شناخت فاطمه را به جا آورد ، ‌شب قدر را درک کرده است»

.

.

.

امام صادق(ع):‌«تقدیرات در شب نوزدهم است و حتمی شدن آن در

شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم»

.

.

.

در آخر یک شعر زیبا در مورد شب قدر

بگذار تا بمیرم در این شب الهی / ورنه دوباره آرم رو روی روسیاهی

چون رو کنم به توبه، سازم نوا و ندبه / چندان که باز گردم گیرم ره تباهی

چون رو کنم به احیاء، دل زنده گردم اما / دل مرده می‏شوم باز با غمزه گناهی

گرچه به ماه غفران بسته است دست شیطان / بدتر بود ز ابلیس این نفس گاه گاهی

ای کاش تا توانم بر عهد خود بمانم / شرمنده ‏ام ز مهدی وز درگهت الهی

تا در کفت اسیرم قرآن به سر بگیرم / چون بگذرم ز قرآن اُفتم به کوره راهی

من بندگی نکردم با خویش خدعه کردم / ترسم که عاقبت هم اُفتم به قعر چاهی

با اینکه بد سرشتم با توست سرنوشتم / دانم که در به رویم وا می‏کنی به آهی

ای نازنین نگارا تغییر ده قضا را / گر تو نمی ‏پسندی تقدیر کن نگاهی

دل را تو می ‏کشانی بر عرش می ‏کشانی / بال ملک کنی پهن از مهر روسیاهی

دل را بخر چنان حُر تا آیم از میان بُر / بی عجب و بی تکبّر از راه خیمه گاهی

امشب به عشق حیدر ما را ببخش یکسر / جان حسین و زینب بر ما بده پناهی

آخر به بیت زینب بیمار دارم امشب / از ما مگیر او را جان حسن الهی

در این شب جدایی در کوی آشنایی / هستم چنان گدایی در کوی پادشاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد