رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

کامل ترین سری اس ام اس های عاشقانه ۹۰

سرم خاک کف پاى رفیق است *

دلم مجنون صحراى رفیق است*

بهشت ارزانى خوبان عالم*

بهشت من تماشاى رفیق است…..

 +++++++++++

گل یخ زمستان توهستم,گرفتارنازچشمان توهستم,مراپرپرنکن,اى دوست که مشتاق دیدارتوهستم

+++++++++++

یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودش رو فدا میکنه! آهای رفیق یختیم!


+++++++++++

کاش واژه ى حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمى بود

که براى بیان کردن دوستت دارم، نیاز به قسم خوردن نبود.

+++++++++++

اشک بهترین پدیده ی دنیاست

ولی تا زیبا ترین چیز هارو از ادم نگیره خودشو نشون نمیده.

+++++++++++

نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریاهایند،

اماحکایتهای روی سنگ مهمان تاریخند

و دوستان خوب حک شدگان قلبند وماندگاران ابدی.

+++++++++++

مست عشقم مست شوقم مست دوست

مست معشوقی که دنیا دست اوست

+++++++++++

* *این* قاصدک ها*روفوت* کردم *تا*بیان *بهت* *بگن * بیادتم*

+++++++++++

اس ام اس یعنی اروم تو قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم

+++++++++++

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم

+++++++++++

دراین شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را

می بوسند طناب دار تورا میبافند مردمی که صادقانه دروغ میگویند

و خالصانه به تو خیانت میکننددر این شهر هرچه تنها تر باشی پیروزتری

+++++++++++

این روزا آدما قیمت هر چیز رو می دونن

ولی ارزش هر چیز  رو  نمی دونن . . .

+++++++++++

در شهری که مردان پیر از کوران عصا می دزدند من محبت را جستجو کردم.


+++++++++++

گرگها هرگز نمی گریند،اما گاهی عرصه زندگی بر آنان چنان تنگ میشود

که برفرازبلندترین قله ها:دردناک ترین زوزه ها را میکشند

+++++++++++

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !
نه چاقوئی که هندونه رو میبره
چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه !

+++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد