رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس باحال

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه  ۳۰۰ هزار تومان برنده شدید

لطفا برای دریافت جایزه ۲۹۹ هزار تومان شارژ به این شماره ارسال نمایید !

.

.

.

خدایا به آنان که حال ما را نمیپرسند یک هفته اسهال مکرر عنایت فرما !

.

.

.

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟

میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

.

.

.

من انسان موفقی هستم

دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟

اینه !

۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵

به کسی نگیا !!

.

.

.

درس زندگی را از بستنی چوبی بیاموز !

بخند حتی اگر چوبی در شما فرو رفته باشد !

.

.

.

غضنفر چیست !؟

موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !

 

.

.

.

بلای خانگی !

سخن از زن مگو که سیرم از زن / خدا داند که من دلگیرم از زن

خوشا مردی که اصلا زن ندارد / بلای خانگی چون من ندارد

که گفته زن شریک عمر مرده !؟ / مگر زن میکند تخم دو زرده !؟

.

.

.

غضنفر در کندوی عسل رو برمی داره

میبینه یه زنبوره میگه  اِهم !

.

.

.

میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند.اونم توپه

منم می‌خوام فوتبالیست بشم چون تو خیلی توپی !

.

.

.

یارو به یه دختری میگه اسمت چیه! دختره خودشو لوس میکنه میگه:

عطر گل یاس اسمم ثریاست! یارو هم میاد کم نیاره میگه:

گ – و ز تو هوا پخشه اسمم جهان بخشه !

.

.

.

طبق آخرین گزارش ها

محققین ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند!

.

.

.

امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترین دوست دنیاست

تو هم مثل من این اس ام اس رو به مزخرف‌ترین دوستت بفرست !

.

.

.

اگه زندگی سختی دارید …

اگه بیکار هستید …

اگه نیاز به سرمایه دارید …

نگران نباشید…

ما براتون دعا می کنیم!

۱۰۰۰تومان میشه !

.

.

.

ببخشید یه سوال شرعی دارم. دیشب خواب شما رو دیدم.

می خام ببینم نماز آیات بهم واجب میشه یا نه !!

.

.

.

اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بیسلیقه همون بهتر بمیره !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد