رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

پیامک خنده دار برای تو...

به غضنفر میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

_____________www.roxana.blogsky.com___________

به تابلو های راهنمائی و رانندگی تابلوی “خطر سقوط هواپیما” اضافه شد !!!

_____________www.roxana.blogsky.com___________

فتوای جدید علمای قم :
احتیاط واجب است قبل از سوار شدن در هواپیما غسل میت انجام دهید !
مستحب است کفن هم همراه خود داشته باشید !!!

_____________www.roxana.blogsky.com___________

قاضی به متهم : خانوم شما چند سالتونه ؟
خانوم میگه : ?? سال
قاضی: خوب بفرمائید که چند ساله که ?? سالتونه !!!

_____________www.roxana.blogsky.com___________

گالیله هم در دادگاهی (عادلانه ) اعتراف کرد
زمین کاملا صاف و مسطح است !!!

_____________www.roxana.blogsky.com___________

هوا شناسی اعلام کرد :
علت گرد و غبار های اخیر کشف شد !
اح…..مدی ن……ژاد کت خود را تکان داده بود !
وی تهدید کرد اگر مردم به تظا..هرات خود ادامه دهد جوراب خود را در سد کرج می اندازد !

_____________www.roxana.blogsky.com___________

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،… روزه که نگیرم… سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

_____________www.roxana.blogsky.com___________

طرف روزه می گیره، ? دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

_____________www.roxana.blogsky.com___________

ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

_____________www.roxana.blogsky.com___________

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فردا عیده یا نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد