رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

بی تو من در همه شهر غریبم..-برای رکسانا می نویسم

ithout you I'm so sorry all of the city - I write for Roxana

 

 

چه می شد گر دل آشفته من به شهر چشم تو عادت نمی کرد

وای کاش از نخست ان چشمهایت مرا آواره غربت نمی کر د  

چه زیبا بود اگر مرغ نگاهت میان راز چشمان تو می ماند 

تومی ماندی و او هم مثل یک کوچ زباغ دیده ات هجرت نمی کرد

تمام سایه روشن های احساس پر از آرامش مهتابیت بود

ولیکن شاعر آئینه ها هم به خوبی درک این وسعت نمی کرد

زمانی که تو رفتی ...

بی  تو  من  در همه شهر  غریبم !!! 

دوستت دارم دوستت دارم بیش تر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!   


دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری! 

دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می داری! 

دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق! 

دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که   

در اوج آسمان آبی در حال عبورند!

دوستت دارم چون تو رو میخواهم ! 

دوستت دارم از تمام وجودم، با احساس پر از محبت و عشق! 

دوستت دارم بیش تر از آن چه تصور می کنی!  

دوستت دارم همچو رهایی پرنده از قفس و ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد