رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

من تو رو با همه ی خوبی هات می شناسم برای رکسانا می نویسم

I let you all know your good for writing Roxana 

 

من تو رو با شادابی بودن می شناسم، تو رو با استعداد بودن می شناسم،تو رو با وفا بودن می شناسم، تو رو با محبت و گذشت می شناسم، تو رو با صدای خنده هات که دل رو به تپش میاره می شناسم، من تو رو با همه ی خوبی هات می شناسم .... دلم می خواد همیشه شادی تو چشات موج بزنه و سلامت و سرحال ببینمت- که همیشه هم هستی ... دوستت دارم همیشه خوب من... 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد