رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

بیوگرافی(زندگینامه) جکسون رادبون(Jackson Rathbone)

 Biography (Biography) Jackson Rathbone for roxana

 

جکسون رادبون

نام کامل : مونرو جکسون رادبون وی

تاریخ تولد : بیست و یکم دسامبر1984

محل تولد: سنگاپور

حرفه : بازیگر، خواننده ، نوازنده، تهیه کننده ، ترانه سرا و ...

دوره ی فعالیت : از سال 2005 تاکنون

مونرو جکسون رادبون، بازیگر، خواننده ی امریکایی الاصلی ست که عمده ی شهرت و محبوبیتش را از بازی کردن نقش جاسپر هیل در فیلم مشهور گرگ و میش بدست آورده. او در سنگاپور متولد شد و سپس زندگی در مکانهای مختلفی، از اندونزی گرفته تا میدلند تگزاس را تجربه کرد. جکسون اولین بار تئاتر موزیکال را از انجمن تئاتر پیکویک پلیرز تگزاس شروع کرد که انجمنی آموزشی برای هنرمندان جوان می باشد. در سالهای ابتدایی و انتهایی دوران دبیرستان، توجه او به آکادمی هنری اینترلوکن جلب شد ، مدرسه ای تخصصی در میشیگان که رادبون دوران حرفه ای آموزش تئاتر را در آن گذراند. پس از فراغت از تحصیل او تصمیم گرفت برای پیگیری رشته ی مورد علاقه اش به آکادمی سلطنتی اسکاتلندی موزیک و فیلم برود، اما درعوض به لس آنجلس رفت تا آزمایشی هیجان انگیز در مورد پرده ی سینما انجام دهد.

بعد از مدت کوتاهی اقامت در ال ای ، جکسون نقشی در برنامه ی دیزنی 411 گرفت که هنرمندانی نظیر هیلاری داف و خواهران آلی و ای جی در آن حضور داشتند. او همچنین در سریالهای o.c. و نزدیک به خانه، به عنوان هنرپیشه ی مهمان ایفای نقش کرد. از جمله فیلمهای سینمایی او می توان به Molding Clay، دعای صبحگاه، و تراویس و هنری اشاره کرد. در سال 2008 جکسون نقش ستوده شده ی جاسپر هیل خون آشام را در فیلم گرگ و میش بازی کرد که اولین قسمت از سری فیلمهای اقتباسی رمان مشهور استفانی مه یر بود. در سال 2009 رادبون نقش جرمی را در اس دارکو بازی کرد و در دنباله روی از این نقش ، او رول قاتلی چند شخصیتی را در شوی ذهنهای جنایتکار ایفا کرد. او برای بازی در نقش سوکا در فیلم The Last Airbender قرار داد امضا کرده که قرار استا تا سال 2010 ساخته شود و اقتباسی از سری برنامه های انیمیشنی است.

 

در وهله ی بعدی، او دوباره به گروه سازنده ی گرگ و میش خواهد پیوست تا در ادامه های این فیلم ، ماه نو و کسوف حضور داشته باشد. او قرار است در نقش ورگ ویکرنس کبیر ، موسیقیدان نروژی بدنام بلک متال در فیلم مستند ارباب آشوب ایفای نقش کند.

جکسون خود نیز یک موسیقیدان است. او در اوقات فراغتش از فیلم و سینما، به موزیک، نویسندگی ، خوانندگی و تهیه کنندگی می پردازد. باند موسیقی او که صد میمون نام دارد، تشکیل شده از خودش، دو نفر از دوستان نزدیک و قدیمی اش که در آکادمی اینترلوکن با آنها اشنا شده و چند نفر دیگر. باند صد میمون قصد دارد اولین آلبوم خود را که از ضبط اجراهای زنده ی گروه ساخته شده، اواخر امسال منتشر کند. از ساخته های دست خود جکسون میتوان به فیلم مستند پشت صحنه ی اس دارکو، فیلم کمدی درد است، و فیلم تلویزیونی جشنواره ی انتخابی هنرمندان نیکلودئون اشاره کرد.

 

فیلم شناسی جکسون رادبون :

سال 2005 :

River's End در نقش جیمی

نزدیک به خانه در نقش اسکات فیلدز

دعای صبحگاهی در نقش کانر

سال 2006 :

The O.C. در نقش جاستین ادواردز

مردم زیبا در نقش نیکلاس فیسکه

سال 2007:

دره ی روشنایی در نقش تراویس

جنگ در خانه، در نقش دیلان

Big Stan در نقش رابی هیپی

سال 2008 :

Senior Skip Day در نقش اسنیپی

The Cleaner در نقش جویی

Hurt در نقش کنراد کولتران

دوباره جوان، در نقش اتان

گرگ و میش در نقش جاسپر هیل

سال 2009 :

DaZe: Vol. Too (sic) در نقش جوزفت

اس دارکو در نقش جرمی

وحشت در نقش استیفن گریس

ذهنهای جنایتکار در نقش آدام جکسون

ماه نو در نقش جاسپر هیل

سال 2010 :

The Last Airbender در نقش سوکا

کسوف در نقش جاسپر هیل

ارباب آشوب در نقش ورگ ویکرنس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد