رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

باور کن که دوستت دارم-برای رکسانا می نویسم

 Believe me, I love you, I write for Roxana    

ای تنها بهانه برای زنده بودنم، نفس کشیدنم دوستت دارم

ای امید و آرزوی من، دنیای من دوستت دارم

ای تو به زیبایی یک گل سرخ، به پاکی یک چشمه زلال، به لطافت باران بهار دوستت دارم

ای تو فصل بهارم، همیشه یارم، همدم این دل پاره پاره ام دوستت دارم

ای تو آرامش وجودم، همه بود و نبودم، هستی و تار و پودم دوستت دارم

ای تو طلوع زندگی ام، ناجی لب تشنگی ام دوستت دارم

ای تو عشق زندگی ام، همیشگی ام، ماندنی ام دوستت دارم

دوستت دارم و خواهم داشت ای که تو لایق این دوست داشتنی 

عاشقت می مانم و خواهم ماند ای که تو لیلی این دل دیوانه ای

به خاطرت جانم را، زندگی ام را، فدایت می کنم، نثارت می کنم 

دوستت دارم که چشمهایم را قربانی نگاهت می کنم

اگر می گویم که دوستت دارم از ته دلم می گویم، از تمام وجودم می گویم!

باور کنی، باور نکنی یک کلام! دوستت دارم    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد