رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

در این راه هم تو کمکم کن تا برای تو باشم برای رکسانا

  In this way you help me to be with you I write for Roxana 

نمی دونم باید از چی بگم. نه اینکه حرفی نداشته باشم، نه. نمی دونم از کدومش بگم. شاید بخاطر این باشه که چند وقتیه حرفام رو اونجور که دلم می خواد نشده از توی دلم بیرون بریزم و برات بگم. برای تو که همیشه متفاوتی از همه، و اینو هر چند وقت، بیشتر از همیشه احساس می کنم. با تو و کنار تو حس و حالی دارم، و شور و شوقی دارم برای زندگی، که هیچ وقت و هیچ کجا در من سراغی نمی شه گرفت ... همیشه مهربون من، شاید تا حالا هیچ وقت نتونستم اونجوری که دلم می خواد و شایسته ی تو هست برای تو باشم و برات کاری انجام بدم. ولی دلم می خواد اونقدر که از من بر میاد همه ی دل نگرانی ها رو ازت دور کنم. شاید هنوز هم راهش رو بلد نباشم. کمکم کن. در این راه هم تو کمکم کن تا برای تو باشم ... با تو بودن همه ی زندگیه منه. خیلی دوستت دارم عزیزترین و قشنگ ترین ...  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد