رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

درمان اعتیاد به اینترنت , درمان معتادان اینترنتی( اینترنت)

با افتتاح کلینیکی در شهر ماینتز آلمان، کلیه کاربران معتاد اینترنتی در آلمان درمان خواهند شد…

به گزارش گروه بین الملل دی نا و به نقل از شبکه زد.دی.اف آلمان، از این پس در آلمان اگر در خود و یا اطرافیان شان احساس کردند که یک نفر به اینترنت معتاد شده است، می‌توانند با یک شماره اختصاصی به تلفن اضطراری کلینیک ماینتز زنگ بزند.

در این روش اگر توضیحاتی که آن نفر می‌دهد برای کارکنان نگران کننده باشد، آنها قرار یک صحبت اولیه با بیمار را می‌گذارند. در این قرار که هدفش بیشتر تشخیص بیماری است، بیمار باید پرسش‌نامه‌‌ای را پر کند تا نشان داده شود که آیا براستی علائم یک اعتیاد در او دیده می‌شود یا نه و در صورتی که نشانه ها حاد باشد، به سرعت در کلینیک بستری خواهند شد.

یکی از بیماران بستری شده در این کلینیک می گوید: چند روز بودکه از خانه بیرون نرفته بودم و معمولا غذایم را از فربزر می‌خوردم. دوست‌های خود را از دست داده بودم. روزانه ۱۷ ساعت در حال جنگیدن در بازی اینترنتی World of Warcraft و باقی اوقات را در شبکه های اجتماعی و چت مشغول بودم. در نهایت به دلیل بیهوشی به این کلینیک اعزام شدم و قصد دارم اعتیاد شدیدم به اینترنت را ترک کنم.

روانشناسان کلینیک ماینتز می‌گویند که ۸۰ درصد بیماران این کلینیک توانسته‌اند مصرف اینترنتی خود را محدود کنند.

مسئول این کلینیک معتقد است: «به نظر من ۵ تا ۱۰ سال دیگر طول می‌کشد تا استفاده‌ افراطی از اینترنت به عنوان یک اعتیاد شناخته شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد