رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

تو نزدیک ترین کسی هستی که تا ابد برایم می مانی

You're the closest person for me to stay forever 

 

تو نزدیک ترین کسی هستی که  تا ابد برایم می مانی. کسی که همیشه توی دلم باشه و همیشه به  اون فکر می کنم مسلما نزدیک ترین کسم هست ...

 تو برام آرامشی و با تو همیشه احساس راحتی می کنم. آرامش و راحتیی که هیچ جای دیگه و با هیچ کس دیگه ندارم همانطوریکه  تو با من این احساس رو داری . چون تو برام همیشه همونی هستی که می خوام، از همه جای دل من خبر داری و من از دل تو. وقتی دلها با هم یکی باشه و آدم کسی رو فقط بخاطر خود اون شخص بخواد غیر از این هم نمی شه انتظار داشت.  

از خدا می خوام باز هم همیشه لطفش رو به ما داشته باشه تا با هم و برای هم و مثل همیشه همدل و همراز هم باشیم ... وجود تو بزرگترین لطف و نعمت خدا به منه.  دوستت دارم مهربون من. همیشه سلامت و شاد و موفق باشی، تا من هم با شادی تو شاد باشم ... من و تو با هم. 

می نویسم فقط برای رکسانا جونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد