رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

دنیا را به خاطر خدایش، خدایی که تو را خلق کرده دوست دارم

 Because the world Lord, the God who created you, I love

 

رکسانا باز هم می نویسم برات از تموم چیزایی که هر روز و هر روز از دل هر دومون می گذره، بهشون فکر می کنیم، و ما رو بیشتر و بیشتر بهم وابسته و پیوسته می کنه ... باید همیشه گفت. باید تکرار کرد. باید همه ی احساس رو اونجوری که هست نشون داد ... اما برای کسی که بدونه، بفهمه، حس کنه، و همیشه همراهت باشه ... و تو همه اینا رو با هم برام داشتی و بودی همیشه، و هستی و خواهی بود ... قشنگ مهربون و دوست داشتنی من، خیلی دوستت دارم. من همیشه به همراهیات نیاز دارم ... با تو همیشه خوشبخت ترینم ... زندگی یعنی تو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد