رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

داستان یک زندانی که ۳۲۷ بار طعم زندان را چشید

مردی که احتمالا رکورددار سرقت در بریتانیا است یک کریسمس دیگر را باید پشت میله‌های زندان بگذراند. دیوید آرچر ۵۵ ساله که برای سیصدو بیست و هفتمین بار دست به سرقت زده به نظر می‌رسد به دزدی کردن از فروشگاه‌ها اعتیاد پیدا کرده است.

سابقه اولین سرقت او به ده سالگی بر می‌گردد. مدت محکومیت او در تمام این سال هابیشتر از کسی بوده که مرتکب جرائم به مراتب سنگین تر از این شده باشد.او در ۱۶ سال اخیر برای ۱۵ کریسمس در زندان بوده ونتوانسته درآغاز سال نو درکنار دخترش باشد.در تازه ترین ماجراجویی این سارق او تایید کرد که اقدام به سرقت یک بطری نوشیدنی و یک تیغ ریش تراشی به ارزش ۲۰ پوند از فروشگاهی کرده و این کار را دو روز پس از آزادی از زندان انجام داده است.او برای این سرقت در حکم اولیه به هفت روز زندان محکوم شد اما با مطالعه پرونده ۴۳ صفحه‌ای او قاضی دستور داد که این محکومیت به خاطر عدم رعایت تضمین‌های قبلی به ۱۱۵ روز افزایش پیدا کند.یکی از کارکنان فروشگاه تسکو در روز جمعه آرچر را در حالی که یک بطری نوشیدنی و تیغ ریش تراشی زیر شلوارش پنهان کرده بودگیر انداخت.

آرچر تابه حال به‌خاطر این اعتیاد عجیب به سرقت بیش از ۳۰ سال از زندگی‌اش را در زندان گذرانده است و ۲۵۲ بار به انواع جریمه‌ها محکوم شده است. او در سرقت صندوق‌های خیریه کریسمس و روز یادآوری تخصص فراوانی دارد و تابه‌حال بارها دست به سرقت آنها زده است.

آرچر مدت‌ها بیکار بوده اما از قبول کمک برادرش که در لیدز زندگی می‌کند خودداری کرده است.برادر او قصد دارد در پیدا کردن یک شغل مناسب به او کمک کند اما گویا آرچر علاقه‌ای به کار کردن ندارد و اقامت درزندان را ترجیح می‌دهد.آرچر دو روز قبل از این که برای سیصدو بیست و هفتمین‌بار به زندان محکوم شود با ۳۰پوندی که مسئولان زندان قبلی‌اش به او داده بودند از حبس آزاد شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد