رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

هر لحظه کنارتم ... هرلحظه،برای رکسانا می نویسم

Every Knartm ... Hrlhzh، I write for Roxana   

ممنونم ازت. از اینکه می تونم محرم دلت باشم، از اینکه همه ی حرفات رو برام می گی، از اینکه دوستم داری و همیشه همراهمی ... بابت همه چیز ... بعضی روزاست که آدم بیشتر از قبل می تونه خیلی چیزا رو حس کنه، من که اینجوری فکر می کنم ... دلم می خواد همیشه راحتیِ تو رو حس کنم. از اینکه همیشه گفتی و می گی با من راحتی، افتخار می کنم، خوشحالم که می تونم برات اینجوری باشم ... می خوام همیشه داشته باشمت، همینقدر نزدیک، و حتی نزدیک تر ... هیچ چیز بالاتر از نزدیکی دلها نیست، با تو این رو خوب حس می کنم.  

همیشه بی قرار تو کاوه                             

 دوستت دارم پاکترین و زیباترین گل دنیا               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد