رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

صدات ... قشنگترین ترانه ی زندگیه ، برای رکسانا می نویسم

Your voice ... Qshngtryn life song  

  I write for Roxana   

برات یادم رفته بود بگم چقدر صدات رو دوست دارم

خودت می دونستی البته ... نه فقط صدات رو ... همه ی صحبتات رو ... طرز حرف زدنت رو

نمی دونم راستش ... فقط بخاطر اینه که خیلی دوستت دارم؟

فکر نمی کنم ... تو خیلی خوبی ... هیشکی نمی تونه مثه تو باشه

می دونی که خیلی حسودم ... نه حسود ... یه جور بخصوص حسادته ... دلم نمی خواد هیشکی رو مقایسه کنم با تو 
الان هم اومدم بگم: رکسانا، صدات همیشه تو گوشمه، صدای نفسات آرامش دهنده روحمه، به من قوت قلب می ده ... بازم می خوام چیزی رو که دارم ازت بخوام، اجازه می دی؟ اینا رو هیچ وقت از من دریغ نکن.

همیشه دوستت دارم رکسانا جونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد