رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

برای داشتن شما به آب و آتیش می زنم ، برای رکسانا می نویسم

To hold water and you'll burn I write for Roxana    

تمام این ترانه ها پیشکش یک نگاهتون ...

عمریه خونه ی دلو سند زدم به نامتون،

برای داشتن شما به آب و آتیش می زنم

سقف دلم به رسم عشق، می خواد بشه خرابتون ...

با شما تا ستاره ها ... با شما تا زیر زمین ،

عاشق شده دلم ... میاد، با شما تا هر جا برین!

شاید با این ترانه ها به هیچ کجا نمی رسم ...

اما شما دلیلشین، فقط شما ... فقط همین!

شما مث یه آسمون، شهاب بی نشون منم

شما دیگه لیلی شدین ... نشونه ی جنون منم،

شما یه دریا جاذبه، من و یه موج عاشقی

تشنه ی یک قطره از این چشمه ی عشقتون منم ...

با شما تا ستاره ها ... با شما تا زیر زمین،

عاشق شده دلم ... میاد، با شما تا هر جا برین!

شاید با این ترانه ها به هیچ کجا نمی رسم ...

اما شما دلیلشین، فقط شما ... فقط همین!

شما رو از خدا دارم ... بازم می گین دلواپسین؟

هیشکی نمی تونه بگه، شما به من نمی رسین

همین روزهایی که می خوان شما رو از من بگیرن،

نمی دونن شما چقدر برای من مقدسین ...

با شما تا ستاره ها ... با شما تا زیر زمین،

عاشق شده دلم ... میاد، با شما تا هر جا برین!

شاید با این ترانه ها به هیچ کجا نمی رسم ...

اما شما دلیلشین، فقط شما ... فقط همین!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد