رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

دل را فدایت می کنم ، برای رکسانا

 I die for the heart, for Roxana

دوست دارم تورا نظاره کنم

زیر پایت پر از ستاره کنم

من به مانند شاعران دگر نیستم

که در دادن چیزی به عشقم خساست بکنم

سمر قند و بخارا و رو ح و جان

همه چیز دادن و دل ندادن آنان

که من آن را به عشقم می دهم

گرچه صاحب آنی میدانم لیک دوباره می دهم

من هر چه صاحب آنم فدایت می کنم

برایه دیدنت جانم به قربانت میکنم

گر خنده کنی بر این دل سنگم

از آن خانه ای برایت سازم

گر قبول کنی عشقم را

هرچه دارمو ندارم فدایت می کنم

کاوه از عشق یار را تمنا میکند

آرزو را از دل و جان تمنا می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد