رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

دوستت دارم ، برای رکسانا-I love to Roxana

می خواهم از تو بگویم
بی آن که در جستجوی قافیه باشم
و بی آن که حتی در جستجوی
واژه ها باشم
در این شب ها که گویند
عزیزترین شب های خداست
می خواهم از تو بگویم
از تو که عاشقانه دوستت دارم
و می دانم که دوستم داری
با ساده ترین کلمات
همراه با همین اشکی که دارد
می غلتد و فرو می افتد
می خواهم بگویم دوستت دارم
امشب نه می خواهم برایت
از آسمان خورشید بیاورم
نه می خواهم ستاره ها را
برایت بچینم
و نه می خواهم به شهر
آرزوها و رؤیاها بروم
فقط ساده و با صداقت
همراه با شاهدی صادق
از اعماق جانی سوخته
با چشمانی بارانی
می خواهم بگویم دوستت دارم
و می خواهم بگویم این نه سخنی
است که تنها بر زبان آید
من تقدس عشقت را
بر کرامت وجودم نشانده ام
و اگر سراسر وجودم زبان باشد
یکسره خواهد گفت:
دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد