رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

حرف دل

پس از مرگ ، بر گورم بیا ، مبادا از گورستان خاموش شهر وحشت کنی ، آنجا در زیر خاک قلبی آرام خفته است ، آنجا چشمانی در انتظار تو بیهوده نهفته است ، آنجا اشک واحساس با هم آمیخته است ، پس از مرگ من اگر کسی را دیدی که شبیه من بود

مرا پس از مرگ ، بر گورم بیا ، مبادا از گورستان خاموش شهر وحشت کنی ، آنجا در زیر خاک قلبی آرام خفته است ، آنجا چشمانی در انتظار تو بیهوده نهفته است ، آنجا اشک واحساس با هم آمیخته است ، پس از مرگ من اگر کسی را دیدی که شبیه من بود مرا به یاد بیاور ، اگر شمعی را دیدی به یاد من باش ، اگر ترانه ای سرودی که زیبا و غم انگیز بود به یاد من آن را زمزمه کن ،  آری زیبایم پس از مرگ بر گورم بیا ، و علفهای هرز را از گورم دور کن ، خاک سرد گورم را بر سینه ات بفشار که قلب من تپش قلب تو را احساس خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد