رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

خورشید عشق رکسانا-Roxana Sun Love

خورشید عشق

تو برام یه عشق پاکی مهربون و اسمونی

دل پر بهونه من میگه که پیشش بمونی

تو برام یه حس نابی تازه ای مثه گل یاس

مثل انگشتر عشقی که داره نگین الماس

تو برام یه ارزویی که تو لحظه هام میمونی

همیشه هم نفس من توی رویاهام میخونی

تو برام یه هم صدایی که تو تنهاییم نشسته

همه درهای غم را زده با شادی شکسته

تو برام یه اسمونی پر پولک و ستاره

اما وقتی تو نباشی از چشام بارون میباره

تو برام مثه یه خوابی که همیشه ناتمومه

لحظه ای با تو نشستن عمریه که ارزومه

تو برام شوق نگاهی جون میدی به قلب خستم

من اونم که با نگاهت ذره ذره میشکستم

تو برام مثه ستاره تویه کهکشون میمونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد